19 mayo, 2010

Experimentos crocheteros



Experimento de bolsito crocheteado.
Aquí están mis primeras granny squares. Estoy aprovechando stash de los intercambios del Spanish Swap y otros restos para ganchillear un bolsito (no creo que de para más) hecho con grannies.
Todos estos hilos son algodones y linos, y como con dos madejitas y en algún caso, menos; no me salía nada con cierta embergadura, me he decidido a probar a hacer un bolsito. No sé qué tal quedan combinados éstos colores, pero creo que el rosa y el pistacho le dan un aire más fresco al chocolate y al tweed. Qué pensáis? :D

5 comentarios:

sonietaSun dijo...

jejejeje
benvinguda al lado oscuro ...
pensa que els quadradets creen addicció jijiji

molt xulos, volem veure'n més :-)
besitos

La Dama Zahorí dijo...

Claro que le dan un aire más fresco, de hecho le van genial. Me encantan.

Un beso.

Adijirja dijo...

Siiiii... me gusta!!!! Definitivamente tengo que aprender a hacer grannies...

sonietaSun dijo...

luisilla, els quadradets els afageixo amb el ganxet, amb punt ras, punto enano, slip stitch.
Poses els 2 granny l'un davant de l'altre (pel costat bo) i vas unint-los punt a punt.

Pots agafar tot el punt o només la meitat i ´d'aquesta segona manera queda molt pla...

em sembla que no m'explico gaire... vaig a veure si et trobo algun tutorial ben explicat

fins ara

sonietaSun dijo...

ja he trobat la referència que buscava... la lucy ho explica moooolt millor que jo:

http://attic24.typepad.com/weblog/joining-granny-sqaures.html

veuras que macos queden... ja ens els ensenyaràs eh!

besitos

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails